як зробити блок живлення

як зробити блок живлення

Попалася в інтернеті нещодавно цікава схемка простого, але досить непоганого блоку живлення початкового рівня, здатного видавати 0-24 при струм до 5 ампер. В блоці живлення передбачена захист, тобто обмеження максимального струму при перевантаженні. У доданому блозі напишу про те як я збирав блок живлення на даній схемі.

Схема БП з регулюванням струму і напруги


Спочатку на фото друкованої плати автора були помилки, потім печатка була скопійована і допрацьована, помилки були усунуті іншими особами.






На жаль я не труїв плату так як під рукою не було тексталита тому я збирав на макетній платі.Весь потенціал блоку нікуди не пропав. Але в залежності від стандартнго стабилетрна на 24 вольта я поставив на 18 вольт тому напруга нижче ніж на схемі.


У результаті в мене вийшло таке



Я намагалася спростити собі збірку ЛБ так як не володію великим досвідом роботи з радіодеталями.


Половина деталей в ході роботи була змінена так що сильно не дивуйтеся.Я використовую тороїдальний трансформатор так як в разі чого кількість витків можна змінити під себе.Я вже це зробив.


Корпус я вибрав від старого магнітофона. Єдиний недолік в ньому ця дірка з боку, всі комплектуючі будуть лягати і під'єднується в незручних місцях






Ну коли я трохи помучився, все вийшло навіть непогано.




Трохи поекспериментував з лампочкою я залишився задоволений.Але звичайно потенціометра на 100 Ом у мене немає довелося трохи переробити старий. В майбутньому я буду купувати багатооборотні потенціометри і новий вольтамперметр, кулер і може бути юсб вихід але поки мене влаштовує і це.


Ну от і всі інші роботи з ним це всього лише доопрацювання. Хто може підказати як його можна доопрацьовувати пишіть.






Комментарии