як зробити підсилювач звуку на одному транзисторі (дуже просто)


Як зробити підсилювач звуку на одному транзисторі

Давай розбиратися що таке "підсилювач потужності". З назви створюється враження, що цей пристрій магічного перетворення 1 Вт потужність, що надійшов на вхід, наприклад, в 15 Вт на виході. Що підсилювач з повітря зробив сигнал сильнішим. На ділі все інакше. Ніщо не береться з нізвідки. Головна ідея підсилювача в тому, що він подає на вихід (на АС, наприклад) частина потужності свого джерела живлення. А вхідний сигнал просто регулює скільки потужності слід подати на вихід. Таким чином підсилювач потужності як би повторює вхідний сигнал і подає на вихід його копію, тільки більшої потужності. Якщо це звучить хитромудро, то уяви собі водопровідний кран. Труба, до якої він приєднаний - це "джерело харчування" крана. Носик крана - вихід. А твоя рука, яка крутить ручку крана туди-сюди - це вхідний сигнал. А значить ти своєю рукою регуліруешь потужність потоку води з носика крана.
я збирав за дуже простою схемою,
цю схему я знайшов в старому довіднику. У ній я використовував транзістров ТIP41с, 3 конденсатора зеднав їх паралельно.

я знайшов сайт де дуже багато подібних схем можна вибрати будь-яку на смак і вибір

спочатку я зібрав на макетної платі чтоби перевірити чи працює вона




все працювало і я почав робити друковану плату з початку накресливши її на папері потім так само як я розказивал про травлення плати






и запаевает компоненти.

в итоге у меня получилось ето:






Комментарии